Monday 25 February 2013

Harussani Yang Pemalas..

Rupa-rupanya Harus sani ni seorang mufti yang pemalas lagi bodoh rupanya!

Mengapa pemalas? Pemalas kerana malas hendak mendapatkan kenyataan sebenar TGNA mengenai pemberian BR1M kepada rakyat, yang berlambak dalam pelbagai media baik maya mahupun tak maya!

Kalaupun Harussani ini buta ICT, kalaulah..... sepatutnya dalam zaman cyber ini tidak menjadi masalah bagi seorang mufti yang mempunyai pegawai-pegawai bawahan yang ramai untuk mendapatkan kenyataan yang sebenar TGNA sebelum membuka mulut memberi ulasan!

Tapi apa nak buat, dah dasar pemalas, Harussani menjadikan beliau seorang mufti yang sanggup begitu celupar terhadap PAS khususnya terhadap TGNA kerana Umno. Malang Perak mempunyai seorang mufti yang pemalas untuk berfikir dan mengkaji sebelum mengulas!

Mengapa bodoh? Bodoh kerana benak benar buat Harussani yang sudah lama hidup untuk memahami bahasa Melayu yang diucapkan oleh TGNA, sehingga beliau memahami Bahasa Melayu TGNA itu bermaksud penerima BR1M itu haiwan? Budak sekolah rendah pun begitu mudah untuk memahami Bahasa Melayu TGNA itu, Harussani pulak yang benak memahaminya...! Eh padah!!

Nampak gayanya Harussani ini lebih kurang sahaja dengan Mahathir! Makin tua makin tak menjadi!


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP