Sunday 24 February 2013

Video Kekejaman Papagomo Tersebar

Bogger pencacai UMNO terkenal, Wan Muhammad Azri bin Wan Deris atau nama glamornya PAPAGOMO, rupa-rupanya kini menghadapi masalah rumahtangga yang serius apabila beliau dilaporkan telah mengabai dan menceraikan isterinya dan di dalam satu video yang beredar di laman sosial menyatakan papagomo telah merampas anaknya dengan kasar dari bekas isterinya itu.

Hal mengenai beliau meletup dan hebat dibincangkan di forum cari.com.my


Petikan:

Lelaki kalau rampas anak dari ex-wife selalunya bukan sebab sayang kat anak dia lebih kepada nak balas dendam dgn ex-wife jer... Dulu kan ada kes laki dia larikan anak dari ex-wife lepas tu bukan dia nak bela...pegi hantar kat rumah anak yatim. Mak budak tu cari anak dia bagai nak gila last2 jumpa kat rumah anak yatim kat Ulu Langat masa kejadian tanah runtuh hari tuh...dasar laki busuk hati!!!


Anaknya bernama Wan Cassandra. Sila rujuk blog bekas isterinya BELLINA.

Di dalam satu video yang dimuatnaik di youtube, papagomo dilihat telah dengan kejam rampas anak mcm tu jer.. tgk masa 0:04 dia pakai jersi malaysia:



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP