UNTUK URUSAN PENGIKLANAN SILA HUBUNGI jeejebon@gmail.com.

Monday, 11 March 2013

Macai Gendut Nie Nak Pecahkan Kepala Anwar Dan Tian Chua


Pakai lilit merah di kepala tu la Wan Indera yang cakap besar...




Ni la orangnya yang cakap besar nak belasah Anwar dan Tian Chua




Haha...rupa-rupanya nak pecahkan telur je....haha kelakar siot



Kini terbuktilah apa yang diperkatakan oleh puak-puak UMNGOK yang nak pecahkan kepala Anwar Ibrahim dan Tian Chua sekadar cakap besar yang tak boleh pakai. Macam boss dia orang jugak. Penulis ingatkan betul-betul si cacai wan indra putra tu pergi HQ Keadilan nak tampar Anwar atau Tian Chua. Rupa-rupanya nak baling telor je. Hahaha...sakit perut betul penulis hari ni. Cakap berdegar-degar tapi abuk pun tarak. Kalau macam ni la gayanya , ternyata Umngok BN bakal gulung tidak tak lama je lagi...

http://pejuang-rakyat.blogspot.com/2013/03/anwar-ibrahim-teruk-kena-belasah.html


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

1 comments:

sazaleeahya 12 March 2013 02:02  

Dia nk bawa perut dia pun letih bro.Ini jenis cakap br degar2,kencing pun dlm seluar!

Popular Posts

BlogList 3

Blog Pro Bn 1

Blog Pro BN 2

BlogList 4

Post Terdahulu

BlogList 5

 

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in Bloglines

Add to netvibes

Add to The Free Dictionary

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP