Tuesday 12 March 2013

Parpukari Hilang Telor Dijentik Tian Chua..

SHAH ALAM 12 MAC : Pengurus portal MyMassa, Zaini Haris difahamkan menerima satu lagi surat tuntutan daripada Ahli Parlimen Batu, Tian Chua berikutan dakwaan penyiaran berita palsu berkaitan wakil rakyat berkenaan.

Portal MyMassa didakwa kerana penyiaran berita itu yang menyatakan Tian Chua menghina pasukan keselamatan dengan kata-kata “Komando Mati Katak”.



Menerusi kenyataan kepada media, beliau menjelaskan surat tuntutan tersebut diserahkan kepada Zaini oleh peguamnya.

Mengulas lanjut, surat tuntutan sama turut diserahkan kepada Pengurus Portal Parpukari, Mohamad Salim Iskandar.

“Namun sejak semalam berita yang merujuk kepada berita fitnah tersebut telah diturunkan. Dengan ini, saya secara rasminya menarik balik surat tuntutan saya terhadap Parpukari.

“Disamping surat tuntutan, peguam saya telah mengirim surat amaran kepada semua pengendali portal yang menyiarkan berita fitnah yang sama.

“Mereka ini termasuk Gelombang Wangsa Maju, Apple Biru, Malaysia Delima, Kelateloni, Pistol Nakal, Aloqlaloq, Talk with Hand, Flying Kick, dan lain-lain lagi,” katanya.

Menurutnya, mulai sekarang pihaknya tidak teragak-agak untuk menghantar surat saman sekiranya ada lagi berita fitnah tersebut diulangi di mana-mana portal.

http://www.selangorku.com/?p=24149



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP