Friday 5 April 2013

Ahmad Maslan Yang BODOH Teramat Sangat..

Ahmad Maslan neh memang tolol. Aku bukan nak cakap dia tolol sangat pun. Tapi itulah perkataan yang sesuai untuk gambarkan tuduhan2 merepek dia terhadap PAKATAN RAKYAT.

Siyes.

Sangat ketololan.

Kalau ko dah ada bukti PR nak buat huru hara, ada dokumen, manual dan blablabla tue seme, pergi REPORT POLIS. Pergi la suruh POLIS siasat dan tahan mereka2 yang berkaitan. Yang ko nak BAWA pergi KEMPEN satu MALAYSIA tue buat apa?


MACAM BANGANG jek aku tengok.

Lepas tue membayangkan bahawa PR akan CURI tengok WARNA DAKWAT KEKAL.. dari peti besi SPR.. juga seolah2 membayangkan bahawa PR akan curi dakwat tue untuk buat huru hara..

Tah hapa2 tah dia neh.

Aku rasa kita yang kena REPORT polis sebab AHMAD MASLAN bingai sangat.

Yang membuatkan dia nampak sangat sangat sangat bingai bila dia berkata2 begini ;

[PR] akan calit dakwat kat tangan2 pengundi.. then pengundi2 malas nak p mengundi disebabkan tangan dah kena calit dakwat.. eh ko tak nampak ke tangan aku dah ada dakwat neh.. malas la nak p mengundi..

What?

Apa tue? Apa sebenarnya yang MENTERI BN neh cuba SAMPAIKAN sebenarnya? Is he waras?

Lihat sendiri kat bawah neh geng.




-amenoworlds


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP