Sunday 7 April 2013

Anwar Liwat Sidek Baba..

LIHAT wajah orang tua ini baik-baik, namanya Sidek Baba, dia kini sedang diperkudakan dengan kerap di media arus perdana kongkongan Umno dan BN seperti Utusan Malaysia dan TV3 untuk menyerang Anwar Ibrahim secara bertali arus.

Dimaklumkan, Sidek Baba adalah salah seorang ahli dalam kumpulan khas yang dibentuk oleh Datuk Elias Anor Abdul, Setiausaha Politik Najib Razak dan diberikan habuan RM15,000 sebulan untuk melakukan tugas khas "membalun" Anwar Ibrahim.


Satu masa dahulu selepas penahanan Anwar Ibrahim pada 20 September 1998, Sidek Baba telah ditangkap dan ditahan di bawah ISA oleh Rejim Mahathir. Seminggu selepas ditahan dalam ISA, dia mengaku telah diliwat oleh Anwar Ibrahim.

Menjelang PRU13, ramai pihak berpendapat, di dalam menjalankan tugas khasnya membalun Anwar Ibrahim, dengan upah RM15,000 sebulan ini, Sidek Baba dijangka akan sekali lagi mengaku pernah diliwat oleh Anwar Ibrahim seperti pengakuannya sebelum ini.

Melihatkan watak lelaki lembut yang dimiliki oleh Prof Sidek Baba ini, dia dijangka akan digunakan untuk mengaku sebagai mangsa liwat Anwar Ibrahim menjelang pilihanraya umum ke 13 sekaligus melengkapkan kempen lucah Umno dan Barisan Nasional bagi meraih sokongan rakyat.

Maka sebelum dia sekali lagi mengaku diliwat oleh Anwar Ibrahim, bagi menyiapkan "assignment" membalun Anwar, biar gua balun dia supaya dia tahu langit tinggi ke rendah. Prof paling bahalol dalam Malaysia...

ReJaM© " Duit punya pasal, gadai maruah pun sanggup bahalol..."

- milosuam



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP