Saturday 20 April 2013

Azwan Ali Iringi Azmin Di Gombak

Pengacara sensasi, Azwan Ali turut berada di samping abangnya, Azmin Ali yang dicalonkan sebagai wakil Pakatan Rakyat bagi mempertahankan kerusi parlimen Gombak.

Azwan yang kelihatan ceria bersama-sama ribuan penyokong Pakatan Rakyat hadir bagi memberi sokongan kepada abangnya dan melihatkan suasana itu, jelas fitnah yang dilempar Umno selama ini meleset.

Sementara itu, ribuan penyokong Pakatan Rakyat mengiringi Ketua Umum KEADILAN, Anwar ibrahim menyerahkan borang pencalonan di IKBN, Bukit Mertajam.

Anwar akan ditentang BEKAS naib presiden TM yang tidak disukai kakitangan, Mazlan Ismail.

Bagi lambang DAP pula, setakat ini kesemua calon DAP dibenarkan menggunakan lambang roket dan Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng mengarahkan semua calon di seluruh negara menggunakan lambang tradisi parti itu.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP