Thursday 25 April 2013

Ketua Pengarah JAWI Memang Penjilat Umno Tegar..


KL. 25 April 2013: Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, dikatakan tertekan dengan kemaraan Husam. Beliau mula menabur fitnah jijik terhadap Naib Presiden PAS itu, hingga sanggup mengeluarkan risalah yang terang-terang memfitnah Husam!


Terbaru, dia menggunakan spy untuk meneliti setiap pergerakan Husam dan akan menekan mana-mana pegawai yang dilihatnya 'berbuat' baik dengan Hussam termasuk di masjid dan surau.

Pada 20hb baru-baru iniAJK Surau Abdul Rahman Auf dipecat serta-merta kerana benarkan Husam calon P125 Putrajaya bertaa'ruf di situ.. Ini suatu yang paling jahat dan bodoh dalam sejarah demokrasi di Malaysia dilakukan oleh UMNO @ BN.

Dalam facebook yang calon P125 ada menyebut:

Pada 20hb. April, 2013 saya telah menunaikan solat Isyak' di Surau Abdul Rahman Auf, Presint 11. Selepas selesai tunai solat, saya telah mengambil sedikit masa berta'ruf dengan hadirin didalam surau tersebut.

Hari ini saya diberitahu bahawa Pengerusi & Bendahari Surau tersebut telah dipanggil mengadap Ketua Pengarah JAWI... di Pejabatnya pagi tadi & seterusnya saya diberitahu bahawa SEMUA AJK Surau Abdul Rahman Auf, Presint 11 telah DIBERHENTIKAN SERTA-MERTA kerana membiarkan saya berta'ruf dengan makmum Surau tersebut.

Saya mohon pada semua Sahabat-sahabat yang baru saya kenali di Putrajaya, Penduduk2 Putrajaya & Seluruh Rakyat Negara Malaysia yang beragama Islam berdoa mohon kepada Allah supaya budaya Politik Sempit begini ditamatkan pada 5hb. Mei, 2013.


Maka kini sahlah bahawa JAWI (Jabatan Agama Wilayah Persekutuan) kini rupanya sudah menjadi lidah penjilat bontot UMNO bukan lagi mengikut Sultan atau Agong? Bengong UMNO!

Sumber


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP