Saturday 13 April 2013

PANAS - Dalang Video Seks Mustafa Ali Telah Berjaya Dikesan..

Kuala Lumpur - by @tiewnama

penyebaran fitnah berbentuk video lucah adalah salah satu dari amalan zikir Bloger Barisan Nasional, ini adalah ADMIN kepada watanharian.my yang menjadikan blognya sebagai medan memfitnah Pakatan Rakyat.

dari hasil tinjauan Dr @tiewnama dari ajensi berita fakap EP, kami mendapati, latar belakang blog ini, pemiliknya di dapati adalah En Zainudin Mohd Jamil dari UMNO yang tinggal di Taman Sri Keramat Tengah Kuala Lumpur.


dan beliau adalah salah seorang yang terlibat dalam penyebaran video seks FITNAH terutama yang hangat diperkatakan sekarang, Mustafa Ali.

begitu teruja seronoknya beliau menabur fitnah disana sini, apakah ajensi antarabangsa berita fakap EP tidak boleh trace dia? Zaman semakin maju, teknologi semakin canggih, tidak perlu belajar IT sampai tahap PhD pun tahu macam mana hendak trace.

Gambar ini didapati dari Whatsup yang tertera nombor telefon yang tercatat di result carian whois. sila telefon beliau 019 - 6691806 untuk penjelasan lanjut saman RM 100 Juta..

Kesan dari kekantoian tim media umno dalam isu fitnah Mustafa Ali, admin blog Watan Harian ini yang telah pun gugur rambutnya dan telah menarik balik semua posting fitnahnya terhadap Mustafa Ali. Dulu kata BERANI KERANA BENAR, baru kena gegar sikit sudah kecut telor!!! RM 100 JUTA SAJA, BUKAN BANYAK MANA PUN!

Waaaakakakkaaaaa!!!!

by @tiewnama - fitnah video seks adalah ZIKIR harian pencacai Barisan Nasional!kah


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP