Wednesday 24 April 2013

Ribuan Hadiri Ceramah Husam Dan Mat Taib Di Putrajaya

PUTRAJAYA: Kehadiran bekas Menteri Besar Selangor Tan Sri Muhammad Muhd Taib berkempen untuk calon PAS Putrajaya Datuk Husam Musa malam tadi ternyata mencetuskan fenomena luar biasa.

Dalam program ceramah yang berlangsung di padang kompleks kejiranan Presint 9 malam tadi, lebih 10,000 hadir untuk mendengar ucapan Muhammad yang baru sahaja mengisytiharkan diri menyertai PAS dua hari lalu itu.

Muhammad atau lebih dikenali sebagai Mat Taib juga adalah bekas Ahli Jawatankuasa Tertinggi Umno.

Beliau yang pernah menjadi menteri besar Selangor selama 11 tahun ketika di dalam BN, juga dikenali sebagai antara tokoh berpengaruh khususnya bagi masyarakat Melayu di Selangor.

Selain Husam, turut berceramah sepentas adalah bekas Ketua Pemuda Umno Kelantan Dr Zaiyadi Awang Noh.

Mat Taib dalam ucapan awalnya ketika mengumumkan menyertai PAS sebelum ini memberi jaminan akan berkempen untuk kemenangan PAS pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) kali ini.

Beliau akan turun khususnya ke seluruh Selangor, membantu calon-calon PAS dan Pakatan Rakyat berkempen sepanjang tempoh kempen ini.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP