Friday 26 April 2013

Tajuddin Pecat Pengurus Felcra Kerana Enggan Bayar Artis

Tajuddin memecat pengurus FELCRA Seberang Perak!

Berita baru diterima Tajuddin Abdul Rahman (gambar) selaku pengerusi FELCRA telah memecat tugas Pengurus FELCRA Seberang Perak (bertempat di Parlimen Pasir Salak) kerana keengganan beliau menggunakan dana FELCRA untuk membiayai perbelanjaan konsert Ella, Amy Search dan kumpulan MAY yang telah dilangsungkan pada 20 April yang yang lalu.

Menurut sumber lagi, bayaran untuk artis Ella adalah sebanyak 30 ribu manakala untuk Amy Search dan May sebanyak 40 ribu.


Penolakan tersebut juga berpunca kerana sebelum itu wang FELCRA turut digunakan untuk membiayai majlis bacaan tahlil UMNO.

Walau bagaimanapun pengurus besar FELCRA yang telah dipecat tidak dapat berpindah buat masa ini kerana beliau telah dilantik oleh SPR untuk memegang jawatan Pengurus Besar Pilihanraya yang akan dilangsungkan pada 5 Mei ini.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP