Sunday 14 April 2013

Umno Kedah Marah Bila Mahathir Tentukan Sendiri Senarai Calon



Dengar khabarnya ramai pemimpin-pemimpin UMNO Kedah marahkan Tun Madey.. kenapa? Rupanya senarai calon UMNO Kedah ditentukan oleh beliau. Bukan setakat calon DUN, di mana anaknya mahu diangkat sebagai bakal MB (dlm khayalan) tetapi juga calon-calon Parlimen.

"Apa yang orang tua tu dok kalut sangat atog calon, dia bukan ada apa dah dalam UMNO zaman dia dah lepaih dah, nak penaik anak punya pasai habih dok pi rombak kehendak akaq umbi UMNO Kedah," rungut seorang pemimpin UMNO Kubang Pasu.

Najib dalam keadaan tertekan dengan permainan Tun Madey kerana semua kehendak Madey dalam menentukan calon di Kedah terpaksa ditunaikan. Aku tak mau senaraikan nama-nama yang Madey cantaih tapi memang ramai. Najib takut dia senasib dengan Pak Lah kalau lawan Madey berdasarkan pengalaman PRU13.

Tapi jangan bimbang kerana senarai calon yang dibariskan oleh Tun Madey itu akan mempercepatkan kehancuran UMNO Be End Kedah.

Sumber - Kedahla


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP