Wednesday 17 April 2013

Utusan Kutip Soalan Bodoh Dari NGO Bodoh..

Mata ikan?? Kahkahkah.. Punyalah banyak masalah berkaitan politik semasa.., persoalan mata ikan yang dikaitkan dengan logo PKR yang jadi kemmuskialn puak-puak bodoh ni.. Samapai nak baca pun gua rasa malu.. Bodoh piang sungguh NGO Umno ni..

Logo PKR gambar mata anak ikan?

KUALA LUMPUR 16 April - Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Rafizi Ramli perlu menjelaskan sama ada logo PKR yang digunakan hari ini adalah sebenarnya gambar mata anak ikan atau tidak.

Timbalan Presiden Jaringan Melayu Malaysia (JMM), Omar Saleh berkata, Rafizi telah membuka mata semua pihak mengenai perkara tersebut ekoran hasratnya ingin menukar nama National Feedlot Corporation kepada 'National Fish Corporation'.


Berikut adalah kenyataan penuh Omar:

1. Kami amat hairan mengapa Rafizi sehingga kini enggan mengulas mengenai hasratnya untuk menukarkan nama National Feedlot Corporation kepada 'National Fish Corporation'.

Malah, kami juga mendengar bahawa Rafizi telah memulakan program anak ikan secara senyap-senyap, jadi wajar untuk beliau memberikan penjelasan kerana perkara ini telah menjadi teka-teki kepada orang ramai.

2. Selaku calon bagi kerusi Parlimen Pandan, semua orang tempatan ingin mengetahui dari mulut Rafizi sendiri mengenai program anak ikan ini serta sama ada program ini mendapat restu dan sokongan daripada Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim atau tidak?

3. Kami juga ingin tahu, adakah logo serta lambang PKR itu sebenarnya adalah gambar mata anak ikan?

Rafizi telah membuka mata orang ramai bahawa logo PKR itu adalah gambar mata anak ikan.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP