Sunday 14 April 2013

Yusmadi Yusuf Bakal Khianati Parti Dan Besekongkol Dengan Umno

Penyandang kerusi parlimen Balik Pulau Yusmadi Yusoff mungkin mempertahankan kerusinya sebagia calon bebas selepas digugurkan dari senarai PKR.

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim pada minggu lalu menamakan Muhd Bakhtiar Wan Chik sebagai calon PKR untuk kerusi tersebut dan tidak mengumumkan sama ada Yusmadi akan bertanding sekali lagi.


Yusmadi dalam ucapannya kepada sekumpulan penyokong pada malam tadi berkata lambang parti yang akan digunakannya itu masih tidak dapat dipastikan, dan beliau akan meminta pendapat warga Balik Pulau sekiranya akan benar-benar bertindak demikian.

Beliau akan membuat keputusan selewat-lewatnya pada 19 April, sehari sebelum tarikh penamaan calon.

“Mereka juga bertanya kepada saya bagaimana mereka dapat bincang dengan pemimpin tertinggi parti untuk menyatakan pandangan mereka," katanya.

Selain para penyokongnya, turut hadir di kalangan 300 orang itu ialah anggota PKR, sekumpulan lelaki dengan baju Pekida, Umno, Gerakan dan Parti Rakyat Malaysia.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP