Wednesday, 8 May 2013

Baru Seminggu Bergelar MB Mukhriz Telah Berjaya Membeli Jiwa Rakyat Kedah

 

 Mukhriz Tiba Di Hospital Pulau Pinang Untuk Melawat Mantan MB Azizan Razak. Ini adalah lawatan kedua beliau setelah melakukan lawatan kali pertama ketika Azizan masih di rawat di Kedah Medical Centre selepas mengangkat sumpah sebagai MB kedah yang baru.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

3 comments:

ROHAYA M NOOR 8 May 2013 at 18:43  

Baik ada makna tu
(Madu tiga)

ROHAYA M NOOR 8 May 2013 at 18:46  

Ta apa kita baik sangka.Anak saudara Abu Lahab pun sebaik baik manusia

amien.ahmad 8 May 2013 at 19:18  

Lawatan mesra MB Mukriz ni sebenarnya bagus dan bahaya....

Lets say waktu lawatan dia lawat Lebai Zizan ni dia kata, ....errr

aslkm..saya Mukriz. Anak Che Deq. Sayalah MB Kedah yg baru . Hihihi. Insylh segala duit balak yg diperolehi bukan shja saya dan kroni akan joli, tapi rakyat kedah juga akan dapat habuannya nanti. Tak guna dok kumpui dan habaq kat rakyat tapi pemimpin yg buat kerja dan rakyat tak dapat rasa hasil negeri. Hihihihi..... takpelah. Lebai dok rehat & tenang diri yea...insylh saya tak akan maki hamun pegawai saya dan akan mendengar segala makluman mahupun teguran. walaupun ianya hampeh. sebab depa la yg support saya. hihihi... aslkm...

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP