Monday 8 July 2013

Berita Yang Cuba Disembunyikan Media Umno







Tahniah Kontijen Selangor kerana telah berjaya menjadi juara dalam Sukan Malaysia (SUKMA) Kuala Lumpur 2013 yang baru tamat semalam.

Sebagai penduduk Selangor Darul Ehsan dibawah Kerajaan Pakatan Rakyat pimpinan Dato' Menteri Besar, Tan Sri Dato' Seri Abd Khalid Ibrahim, Omak Kau tumpang berasa bangga atas kejayaan para atlet Sealangor yang paling akhir sekali digelar juara ialah pada tahun 2006.

Apa yang Omak Kau nak beritahu ialah betapa ada kalangan blogger pro UMNO totok yang kurang selsa dan senang hati apabila para atlet Selangor membawa kain rentang yang ada perkataan KALI INILAH SELANGOR JUARA.

Kata-kata keramat Pakatan Rakyat PRU 13 yang lalu INI KALI LAH dijadikan sebagai kata-kata semangat sehingga berjaya dinobat sebagai Juara Sukma 2013.

Inilah betapa sempitnya pemikiran para blogger maupun penyokong totok UMNO.. Kalau rakyat gunakan slogan 1M'sia itu dianggap sebagai tepat dan berjiwa patriotik.. kalau slogan KALI INI LAH dianggap sebagai cuba nak main politik.

Tidak hairan mengapa saban hari sokongan rakyat kepada UMNO kian merudum dan menurun menguncup. - omakkau


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP