Tuesday 8 October 2013

4 Lelaki Berparang Serang Restoran

Gombak: Seorang pemilik sebuah restoran berusia 34 tahun di Taman Sri Gombak, di sini kerugian hampir RM10,000 selepas empat lelaki bersenjatakan parang menyamun pekerjanya selain melarikan 290 kotak rokok pelbagai jenama dan wang perniagaan, pagi kelmarin.

Dalam kejadian jam 4.30 pagi itu, sebuah kereta Proton Wira berhenti di hadapan restoran itu sebelum sekumpulan lelaki terus menyerang pekerja mangsa yang berada di dalam premis sambil mengacukan parang.


Menurut sumber, mereka juga diarahkan supaya tidak melawan jika tidak mahu dicederakan menyebabkan pekerja terbabit akur dan hanya berdiam diri.

“Kejadian terbabit berlaku terlalu pantas dan lelaki terbabit terus mengambil wang tunai yang berada di kaunter selain merampas rokok pelbagai jenama.

“Malah, telefon bimbit pekerja terbabit turut dilarikan penjenayah,” katanya.

Sumber berkata, pekerja berkenaan kemudian terus menghubungi mangsa yang terus bergegas ke restorannya.

“Akibat kejadian itu, mangsa kerugian dianggarkan RM10,000. Mangsa turut membuat laporan di Balai Polis Gombak,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Gombak Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah mengesahkan menerima laporan dan siasatan lanjut sedang dijalankan.

-Metro Online

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP