Thursday 24 October 2013

Ini Pemilik Syarikat Keselamatan Yang Terlibat Dalam Kes Tembak Pegawai Bank

Gua masih lagi menunggu aper komen Maznah Hamid selaku pemilik Securiforce Sdn Bhd atas kejadian rompak dan bunuh yang berlaku di Ambank USJ semalam.

Menarik perhatian gua, dikhabarkan bahawa kad pengenalan suspek (pengawal keselamatan tersebut) adalah palsu dan tiada dalam rekod JPN.


Persoalannya sekarang ini ialah bagaimana seseorang pekerja kawalan keselamatan boleh terlepas dari tapisan keselamatan tambah lagi yang berkaitan dengan penggunaan senjata api.

Adakah KDN dan Cawangan Khas juga cuai dalam menyiasat dan menentusahkan latar belakang seorang pekerja keselamatan bersenjata.

Adakah ada unsur-unsur rasuah dalam semua perkara ini. Harap SPRM boleh campurtangan menyiasat Syarikat Securiforce Sdn Bhd, Kementerian Dalam Negeri dan juga Cawangan Khas bagi menentukan bahawa tiada unsur rasuah atau salahguna kuasa berlaku.

Sementara itu wajarlah KDN menggantung operasi Syarikat Securiforce Sdn Bhd sehingga semua kakitangannya disiasat dan disemak sepenuhnya latar belakang mereka. Itupon kalu KDN ader telur la nak buat camnie...

Sebab kita tau Maznah Hamid tue siapa dalam Wanita UMNO..

Dipetik dari- cipantapirtenuk.blogspot


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP