Friday 6 December 2013

Laporan Banjir - Berita Harian Recycle Tarikh Lawatan Muhyiddin



Lidah biawak rasmi UMNO, Berita Harian telah dikesan menipu rakyat seluruh negara apabila dikesan mengubah tarikh lawatan Timbalan Presiden UMNO merangkap Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin ke pusat pemindahan banjir di Sekolah Menengah Bukit Mentok dengan Menteri Belia dan Sukan ketika itu Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek bertarikh 28/12/2012 kepada 28/11/2013.

Ada tiga perkara yang BH menipu dalam isu ini .. pertama tarikh .. kedua Ahmad Shabery Cheek ketika ini ialah Menteri Komunikasi dan Multimedia bukannya Menteri Belia dan Sukan dan ketiga pada 28/11/2013 kawasan Kemaman, Terengganu yang dilawati belum lagi di landa banjir besar.

Mengapa perlu BH menipu rakyat secara terang-terang sedangkan rakyat yang berfikiran waras tidak pernah lupa. Ini di namakan bodek mengampu membawa rebah. .. Peliknya ada pula macai jaja cerita tentang lawatan TSM kesana sebagai berita menunjukkan pemimpin turun padang dan berjiwa rakyat konon.

UMNO kalau tidak menipu tidak sah!!!!.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP