Saturday 7 December 2013

UCAPAN TERAKHIR REMAJA DISYAKI CURI WANG TABUNG MASJID – SEBELUM MAUT DIBELASAH?

Seorang remaja lelaki yang disyaki mencuri wang tabung Masjid Al Azim, Pandan Indah, maut dibelasah sekumpulan lelaki ketika cuba melarikan diri.

Mengikut kesalahannya,rasanya tidak wajar dihukum sedemikian , apa salahnya kalau ditangkap dan diserahkan kepada pihak berkuasa. Paling menyedihkahkan ia dilakukan oleh jemaah yang hadir ke masjid untuk menunaikan solat subuh.Dek kerana digoda syaitan, jemaah tersebut lalai dan bertindak untuk melakukan perkara terkutuk tersebut.


Bagaimana jika kes ini berlaku kepada ahli keluarga kita? Pasti terkilan dengan tindakan sekumpulan jemaah yang terlibat.

Bagaimanapun, remaja tersebut sebelum kejadian ada meluahkan ucapan seakan beliau sudah mengetahui ia akan menemui ajalnya.Menerusi pesanan Whatup sebelum ini, mangsa ada mengeluarkan kenyataan berikut:



Untuk makluman, mangsa yang juga seorang pembantu sebuah kafe siber berusia 20 tahun itu meninggal dunia pada jam 11 pagi ketika dirawat di Hospital Ampang, enam jam selepas insiden berkenaan.

Sedih bila tengok kemesraan mangsa dengan anak kecil tue. (Kemungkinan adik tirinya)


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP