Tuesday 4 February 2014

PANAS - Ugutan Bunuh TMJ Terhadap Import T-Team Dari Brazil



Beliau telah diugut oleh Presiden Persatuan Bola Sepak Johor dengan perkataan berbunyi, "***** you Brazil, I will kill you, this is my country!"

Laporan telah dibuat di Balai Polis Kuala Terengganu, selepas skuad T-Team menarik diri daripada saingan Piala FA kerana risaukan keselamatan mereka.

MyWatch masih menunggu laporan polis yang dibuat pemain import lain skuad T-Team (jika ada) yang mendakwa ditendang di bahagian kemaluan oleh Presiden Persatuan Bola Sepak Johor, Tunku Ismail (Tunku Mahkota Johor).

Pemain dan staf kejurulatihan T-Team dan Johor Darul Takzim bergaduh ketika tamat separuh masa pertama perlawanan antara mereka pada 1 Februari 2014 yang lalu.

FAM akan bermesyuarat pada Khamis ini bagi menentukan hukuman pada pihak yang bersalah.

Menurut Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin tindakan tegas akan diambil walau apa "pangkat" individu yang terlibat.

Sumber Link - tranungkite

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP