Monday, 10 February 2014

PANAS - Zizan Razak Didakwa Bersekedudukan Dengan Emma



KUALA LUMPUR: Pelawak Zizan Razak menyelar individu yang mendakwa jirannya apabila menuduh dia dan aktres Emma Maembong bersekedudukan sejak enam bulan lalu.

Zizan atau nama sebenarnya Razizan Abdul Razak, 30, berkata, individu tersebut sepatutnya berjumpa dengannya sendiri untuk mendapatkan penjelasan tentang dakwaan tidak berasas itu kerana ia memberikan impak negatif kepada kerjaya seninya.

"Kalau betul saya ada melakukan sebarang kesalahan lebih elok individu tersebut datang berjumpa saya sendiri dan minta penjelasan dan bukannya menyebarkan fitnah.

"Dalam Islam sendiri menegah kita membuka aib seseorang kepada orang lain apatah lagi dengan membuat fitnah seperti itu," katanya kepada mStar Online.

Zizan ditemui selepas Anugerah Meletop yang diadakan di Stadium Putra Bukit Jalil di sini pada malam Sabtu lalu.

Pada acara itu Zizan membolot empat anugerah selain menerima wang tunai keseluruhan berjumlah RM35,000.

Emma dan Zizan masih berteka-teki tentang hubungan mereka.

Dalam perkembangan sama, Zizan mengakui Emma ada bertandang ke rumahnya tetapi ketika ibu dan ahli keluarga lain berada di rumah.

Jelas Zizan, dia bukan tinggal bersendirian di rumah tersebut sebaliknya abang dan pembantu peribadinya turut tinggal bersama.

"Ibu saya sering berada di rumah berkenaan dan Emma hanya akan datang sekiranya ibu saya ada di sana untuk melawat dan bertanya khabar.

"Tidak masuk akal mengatakan kami tinggal bersama," katanya.

Jelas Zizan, walaupun dituduh dengan pelbagai tohmahan namun dia tidak cepat melatah kerana ibunya lebih mengenali siapa diri dia yang sebenar.

"Ibu tahu segala-galanya mengenai saya dan dia sering menasihati saya supaya bersabar menempuh dugaa.

"Ibu lebih percayakan saya sebab saya tak pernah sorok apa-apa pun daripadanya," kata Zizan.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

1 comments:

angtuah 10 February 2014 at 08:26  

Biasa le, melayu, dah peragai macam tu, ular lidi jadi ular sawa, bab mengada ngada kan fitnah ni memang juara. Dalam tv pun sudah diajar pemfintah selalunya menang dan mangsa fintah kalah, kalau mangsa fitnah menang bila cerita nak habis.yang peliknya tahajud tak tinggal puasa sunat mengalahkan puasa wajib, menyebarkan fitnah menjadi jadi boleh ke masuk syurga,semasa dulu ada orang tanya nabi orang perempuan menyakitkan jiran masuk neraka walaupun tekun dengan tahajud, puasa dan solat wajib.



Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP