Monday 20 June 2016

Pendekatan Hadi Berbaik Dengan Umno Gagal



SHAH ALAM – Pendekatan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berbaik-baik dengan Umno bagi tujuan mendapatkan undi dari pengundi parti itu nyata gagal.

Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara, Khalid Abdul Samad berkata, strategi Pas itu hanya memberi kelebihan kepada BN padaPRK ierus Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar kerana undi orang Melayu dari Umno tidak berpihak kepada mereka.

Dakwanya, kempen Pas pada PRK berkenaan yang menyerang Amanah dan DAP berjaya melindungi kesilapan Umno seolah-olah parti itu bukan punca masalah yang dihadapi negara ini.

“Oleh kerana masyarakat diberi gambaran Umno itu baik dan DAP itu punca kepada krisis, maka pengundi tidak berganjak dan tetap beri undi kepada Umno,” katanya, semalam.‎

Mengenai pencapaian Amanah pada PRK itu, beliau berkata, antara kekangan yang dihadapi pihaknya adalah usaha memecahkan undi orang Melayu yang menyokong Umno.



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP