Monday 4 July 2016

Adun Jorak Dalam Parlimen Pagoh Letak Jawatan



Surat perletakan jawatan YB Datuk Dr Shahruddin Md Salleh Ahli Dewan Undangan Negeri Jorak (Parlimen Pagoh) sebagai Naib Ketua Umno Bahagin Pagoh berkuat Kuasa serta merta. 


Difahamkan Umno Bahagian Pagoh menolak perletakan jawatan ini namun YB Dr Shahruddin tetap dengan pendirian beliau dengan alasan seperti yang tertera dibawah. 


As salam


Saya amat menyanjung hasrat sahabat2 semua TETAPI saya sudah mempunyai proriti yg patut saya utamakan sekarang; iaitu masa tumpuan utk membaca, menulis dan mempelajari bahasa arab Al Quraan dan menghafal ayat2 Al Quraan; ianya memerlukan tumpuan masa dan kesungguhan,..


Harap sahabat2 dapat mendoakan saya utk terus istiqamah sambil menyempurnakan tugas sebagai ADUN hingga tempoh PRU akan datang,


Kepada Allah jua kita mohonkan doa dan ampunan dalam bulan Ramadhan Kareem

al Mubarak ini,,.


Ameeen. 


YB Dr Shahruddin Md Salleh

- apanama.my



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP