Saturday 30 July 2016

Pakatan Sulit Azmin & Hadi Nak Bunuh Amanah Arahan UMNO? 



Malah aku yakin tak mustahil betul macam ada khabar angin yang kata wujud pakatan sulit Azmin Hadi nak bunuh Amanah dgn arahan UMNO yang katanya adalah antara isi utama taklimat MKN kepada PAS di langkawi sikit waktu dahulu.

Sinarharian semalam dalam berita bertajuk "PRN: DAP tidak mahu ambil tahu kerjasama PKR - Pas" melaporkan:

GEORGETOWN - DAP tidak mahu ambil tahu mengenai isu sampingan berhubung pilihan raya mengejut negeri (PRN) Pulau Pinang, sebaliknya parti itu hanya mahu mencapai persetujuan terhadap isu pokok, kata Pengerusi DAP Pulau Pinang, Chow Kon Yeow.

Beliau berkata, tidak timbul isu bahawa rakan sekutunya PKR membayangkan akan bekerjasama dengan Pas untuk menghadapi PRN sedangkan keputusan untuk mengadakan pilihan raya mengejut itu masih belum dibuat.

"Kami tidak perlu memikirkannya sehingga isu pokok sama ada persetujuan boleh dicapai atau tidak (untuk mengadakan PRN), itu lebih penting dari isu sampingan. -Sinarharian.

Baca seterusnya DI SINI



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP