Sunday 7 August 2016

Gambar anak bongsu Barack Obama buat kerja sambilan di restoran viral

Natasha Obama, 15, menarik perhatian dunia apabila melakukan kerja sambilan sewaktu cuti sekolah di Martha's Vineyard, Massachusetts. - Gambar media sosial


ANAK bongsu Presiden Amerika Syarikat Barack Obama, Natasha,15, menarik perhatian dunia apabila melakukan kerja sambilan di sebuah restoran makanan di Massachusetts.

Natasha yang lebih mesra dikenali sebagai Sasha mengambil kesempatan untuk bekerja di sebuah restoran makanan laut yang popular, Martha’s Vineyard, sempena cuti sekolah yang panjang.

Walaupun beliau mengenepikan kemewahan yang dimiliki untuk mendapat pengalaman hidup, tetapi sebagai anak Presiden dia tidak dapat lari dari protokol.

Menurut media antarabangsa, Sasha akan diiringi oleh enam anggota kontinjen perkhidmatan rahsia ketika beliau bertugas di restoran itu.

Difahamkan, enam ejen tersebut akan menunggu di kawasan yang berdekatan untuk mengawasi beliau.

Sementara itu, beberapa rakaman gambar Sasha bekerja di restoran tersebut turut viral di media sosial.

Gambar itu menunjukkan Sasha dalam pakaian seragam biru dan bertopi, berkhidmat sebagai pelayan restoran.


Rumah Putih setakat ini masih belum mengulas laporan itu tetapi sebelum ini, Wanita Pertama Michelle Obama pernah menyatakan bahawa beliau akan membesarkan kedua-dua anak perempuannya seperti remaja biasa.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP