Saturday 13 August 2016

Lagi Kes Kereta Vellfire Artis Hilang

Furyna meminta jasa baik orang ramai membantu mencari kereta jenis Toyota Vellfire berwarna putih itu. - Foto Astro Gempak


SELEPAS kereta pelakon Rozita Che Wan hilang beberapa hari lalu, pengasas AuraWhite, Furyna Azmer juga mengalami nasib sama petang semalam (Jumaat).

Furyna menerusi laman sosial Facebook dan Intagramnya, telah meminta jasa baik orang ramai membantu mencari kereta jenis Toyota Vellfire berwarna putih itu dengan cara memviralkan beberapa keping foto kenderaan miliknya itu.

Menerusi entri yang dimuat naik pengasas produk kecantikan tersebut, dia menyedari kehilangan kereta bernombor plat SS 234 itu kawasan pejabatnya yang terletak di Taman Mahkota Cheras, kira-kira jam 7.21 malam.


Terdahulu, pelakon Rozita Che Wan atau Che Ta kerugian RM300,000 selepas keretanya dilarikan dari tempat letak kereta di kediamannya sebuah kondominium di Subang Jaya.

Sementara itu pengikut di kedua-dua laman sosial Furyna menyatakan kebimbangan mereka kerana kedua-dua kes (Che Ta dan Furyna) kecurian melibatkan kereta jenis Vellfire berlaku dalam minggu yang sama.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP