Tuesday 30 August 2016

'Nak Tumpang Solat Konon...'

PASANGAN remaja yang disoal siasat penguat kuasa PAID Hulu Langat dalam operasi dijalankan di sebuah hotel bajet di Jalan Raja Harun, Kajang.


Kajang: “Betul, saya tidak sentuh dia... Jika tak percaya boleh bawa dia (teman wanitanya) lakukan pemeriksaan di hospital. Saya baru masuk sekejap untuk solat. Memang tak buat apa-apa,” dakwa berulangkali seorang remaja lelaki sejurus ditahan kerana disyaki berkhalwat bersama teman wanitanya.

Dalam kejadian jam 1.45 pagi semalam, pasangan remaja berusia 18 tahun itu ditahan penguat kuasa Pejabat Agama Daerah (PAID) Hulu Langat selepas didapati tinggal berdua-duaan di dalam bilik hotel bajet di Jalan Raja Harun, di sini.

Sumber berkata, pintu bilik diinap pasangan remaja itu terpaksa dibuka menggunakan kunci pendua selepas mereka enggan membuka pintu apabila diketuk berulang kali.

“Sebaik dibuka, remaja lelaki itu didapati memakai baju dalam keadaan terbalik dan duduk di atas katil bersama seorang remaja perempuan.

“Remaja lelaki itu memberi alasan menyewa bilik hotel berkenaan selepas usaha menghantar pulang teman wanitanya ke rumah ibu saudara di Hulu Langat gagal,” katanya

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP