Sunday, 28 August 2016

Seks Luar Tabii: Kenapa Ustaz Kazim Buat Laporan Polis Kalau Tak Bersalah 



Isu seks luar tabii pelajar tahfiz yang viral baru-baru ini mendapat reaksi bercampur dalam kalangan netizen. Ada yang menafikan kerana ia melibatkan sebuah sekolah personaliti terkenal, tak kurang jugak yang mengiyakan berdasarkan kepada laporan yang diviralkan. Paling baru, pengetua maahad tahfiz tersebut memfailkan saman kepada dua orang yang dituduh mensensasikan dan menyebut nama tahfiznya iaitu Wardina Safiyyah dan Syed Azmi.

Kami share dari pendapat seorang pengguna FB tentang isu ni. Bukan nak memihak kepada sesiapa, tapi lebih kepada muhasabah diri dan cara menangani persoalan ni dengan lebih baik. Jom baca!

Pendedahan kes oleh Syed Azmi



Langsung tak pernah sebut nama maahad


Kenapa perlu buat laporan polis?


Sabda Nabi yang signifikan


Berlapang dada dan jangan menghukum


Moga semua pihak berlaku adil


Dipetik dari SINI



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

4 comments:

Lelaki Dicermin 28 August 2016 at 08:20  

Rasa pandang masyarakat kurang lebih mcm ni.. 30% pengetua maahad tahfiz tercalar bila kes ni Kecuh di media. Tp bila pengetua maahad tahfiz buat lapuran polis terhadap syed azmi dan wahida bertambah 80%.. naik 50%. Harap2 pengetua tu.. jaga 20% tu lagi.. jgnlah buat tindakkan org menyampah pd pengetua tu.

nordin Abu Bakar 28 August 2016 at 11:42  

Kalau takde abgin masakan pokok bergoyang..

M.N.Hasnal Bakiyah 28 August 2016 at 17:50  

Pokok nyiok pun monyet blh goyang wooo..

Popular Posts

BlogList 3

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP