Wednesday 31 August 2016

Tenanglah Adik Nudzirah Di Sana...



Dungun: Jenazah kanak-kanak perempuan berusia dua tahun yang mati didera kelmarin selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kampung Limbong Paka, malam tadi.

Mangsa, Nudzirah Nur Safiah Sabarudin selamat dikebumikan kira kira jam 9.30 malam. Hampir 100 orang termasuk ahli keluarga dan penduduk kampung hadir bagi memberi penghormatan terakhir.

Dalam kejadian itu, mangsa dikatakan meninggal dunia kira-kira jam 12 tengah hari sebelum dibawa kakak dan abang iparnya ke Klinik Kesihatan Paka, kira-kira jam 3 petang.

Kanak-kanak terbabit dikatakan dipelihara kakak dan abang iparnya kerana ibu bapa mereka bekerja di Kuala Lumpur.

Mangsa yang dipercayai sudah meninggal dunia dikatakan dibawa kakak dan abang iparnya menemui seorang pegawai perubatan di klinik kesihatan berhampiran.

Hasil pemeriksaan pegawai perubatan mengesahkan mangsa sudah meninggal dunia.

Pemeriksaan lanjut dijalankan mendapati ada kesan lebam pada badan dan kaki mangsa sebelum pegawai perubatan terbabit membuat laporan polis.




PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP