Friday 2 September 2016

Sultan Selangor Nikah Pembaca Berita RTM



Shah Alam: Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah selamat diijabkabulkan dengan pembaca berita Radio Televisyen Malaysia (RTM) Norashikin Abdul Rahman kelmarin.

Setiausaha Sulit Sultan Selangor, Datuk Mohamad Munir Bani berkata, baginda selamat diijabkabulkan dengan Norashikin, 45, oleh Mufti Selangor Datuk Mohd Tamyes Abdul Wahid.

Beliau berkata, majlis pernikahan selamat disempurnakan pagi kelmarin.

"Majlis pernikahan ini diadakan di Masjid Istana Diraja, Istana Alam Shah, Klang secara sederhana dan ringkas atas titah Duli Yang Maha Mulia Tuanku.

"Majlis pernikahan itu turut dihadiri Timbalan Mufti Selangor Dr Anhar Opir; Imam Paduka Tuan Mohd Rasid Mahful; bekas Timbalan Mufti Selangor Datuk Abdul Majid Omar; Ahli Majlis Agama Islam Selangor Datuk Sallehuddin Saidin dan bapa serta ahli keluarga pengantin perempuan," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Norashikin yang berasal dari Kuala Lumpur adalah anak bongsu daripada tiga beradik.

Sebelum ini beliau pernah meraih anugerah Penyampai Berita TV Terbaik di Anugerah Seri Angkasa 2005 (ASA2005).

- hmetro

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP