Saturday 22 October 2016

Ratu Naga Sertai PKR Untuk 'Tebus Kesalahan'



Ratu Naga atau nama sebenarnya Syarul Ema Rena Abu Samah hari ini menyerah borang keahlian untuk menyertai PKR.

Katanya, penyertaannya itu bagi menebus segala kesalahan selain ingin membantu PKR dalam mengenal pasti ‘parasit’ yang kini berada di dalam parti itu.

“Bagi saya sama ada masuk parti PKR, DAP atau pembangkang tidak penting. Saya banyak kesalahan pada PKR, saya nak baiki ketelanjuran saya.

“Dalam masa yang sama saya juga ada kenal pasti beberapa parasit dalam tu yang pernah kerjasama dalam Umno,” katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat PKR.

Borang permohonan keahlian itu diserahkan kepada Ketua Wanita PKR Zuraida Kamarudin.


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP