Monday 14 November 2016

Jamal Melalak Ditumbuk Zuraidah..




Kejadian berlaku ketika Jamal yang juga ketua kumpulan berkenaan mengekori Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin mempromoasikan perhimpunan Bersih 5 di pusat beli-belah Ampang Point.

Kumpulan baju merah muncul di luar Ampang Point sekitar pukul 3 petang untuk sekali lagi mengganggu penyokong Bersih apabila Jamal dilihat menolak seorang lelaki yang memakai baju Bersih sebelum polis campur tangan.

Tidak lama selepas itu, kumpulan baju merah dan Jamal meluru masuk ke dalam pusat membeli-belah sebelum pihak polis menyekat mereka.

Pergelutan akhirnya berlaku antara kumpulan Jamal dan anggota polis. Lihat vdo berikut; kedengaran dengan jelas : "Polis tumbuk saya! Polis tumbuk saya! berulang kali.

Tak terduga sama sekali bahawa itu adalah suara Jamal yang katanya samseng Sekinchan....

Jamal dengan hidung berdarah melalak melolong mengadu kena tumbuk.... ingatkan bapok manalah bila dengar suaranya...

Tetapi kemudian, Jamal mendakwa ditumbuk oleh salah seorang pengikut Zuraida walaupun ketika kejadian penyokong Bersih telah meninggalkan lokasi berkenaan.

Jamal kemudiannya membuat laporan polis bahawa dia ditumbuk oleh budak-budak suruhan Zuraidah di Ibu Pejabat Polis Ampang Jaya.

Ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin hari ini berkata beliau akan mengambil tindakan undang-undang terhadap Jamal Yunos kerana menuduh pengikutnya menumbuk beliau di muka.

Beliau juga berkata ia adalah satu kesalahan untuk membuat laporan polis palsu selepas Jamal berbuat demikian semalam, mendakwa bahawa seseorang memakai Bersih T-shirt telah menumbuknya di hidung berikutan pergelutan di pusat membeli-belah Ampang Point.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP