Sunday 21 May 2017

VIDEO: Anwar PM ke-7- Mahathir, Muhyiddin Tidak 'Sekepala'?



Jelas kepada pemimpin Pakatan Harapan bahawa apabila ia datang kepada calon pilihan Perdana Menteri di negara ini, Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pilihan nombor satu.

Pada Kongres Nasional PKR yang diadakan di Shah Alam hari ini, kira-kira 1,000 perwakilan PKR dan pemimpin PKR bahagian mengangkat 'placard' yang tertulis perkataan "Anwar sebagai PM ke-7".

Berdiri di barisan hadapan pentas, kedua-dua presiden PKR Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan timbalannya Datuk Seri Azmin Ali dan juga naib presiden parti itu bersama barisan pemimpin parti komponen lain turut serta menyokong.

Walau bagaimanapun, ia jelas dua pemimpin Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Tun Dr Mahathir Mohamad dan Presiden Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak mengangkat 'plakard' itu.

Tun Mahathir kelihatan merakam sesuatu menggunakan telefon bimbit manakala Muhyiddin berdiri senyum sambil menepuk tangan.

Adakah Tun M dan Muhyiddin tidak bersetuju dalam mengangkat Anwar sebagai Perdana Menteri?

KiniTV dalam proses mendapatkan komen Tun M dan Muhyiddin mengenai perkara itu.





PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP