Saturday 10 June 2017

Kenapa Musa Hassan Yang Gelabah Sebaliknya Tuan Punya Badan Rilek Saja..

Bekas KPN sangsi di sebalik dakwaan RM9.5j


Pendedahan portal Sarawak Report yang mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak membayar peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah sebanyak RM9.5 juta ada kepentingan dan tujuan tertentu, kata bekas ketua polis negara Tan Sri Musa Hassan.

Menurut Musa, agenda itu mungkin boleh menyebabkan negara kucar-kacir atau musnah.

"Saya sangsi. Mungkin ada kepentingan tertentu dan agenda tersembunyi di sebalik dakwaan ini yang boleh membawa kehancuran atau huru-hara kepada negara," katanya pada sidang akhbar di Petaling Jaya hari ini.

Beliau berkata demikian ketika mengulas berhubung saman pemula Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam usaha terbaru untuk mengketepikan sabitan kes liwat keduanya.

Musa menegaskan beliau tampil dengan kenyataan atas kapasiti sebagai rakyat Malaysia dan mahukan kebenaran yang tidak di bayar oleh sesiapa sekaligus bertegas tidak memihak kepada mana-mana pihak.

Musa turut mencabar mereka yang membuat dakwaan tersebut melakukan laporan polis dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk siasatan lanjut.

Malaysiakini tidak dapat untuk mengesahkan kesahihan laporan Sarawak Report itu.






PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP