Sunday 4 June 2017

Rogol Di Bulan Ramadan: 6 Lelaki Diburu Polis


POLIS menahan empat lelaki antara jam 3 hingga 7 petang semalam di rumah masing-masing di Chetok, Pasir Mas, selepas mereka dipercayai terbabit dalam kes rogol secara berkumpulan.

Pemangku Ketua Polis Kelantan Senior Asisten Komisioner Din Ahmad berkata, pihaknya memburu dua lagi lelaki yang masih bebas.

Semua suspek berusia antara 20 hingga 32 tahun.

Katanya, mereka ditahan susulan laporan seorang remaja perempuan berusia 17 tahun yang dirogol oleh enam lelaki termasuk teman lelakinya antara jam 11.45 malam hingga 4 pagi semalam.

"Kejadian (rogol) berlaku di sebuah pondok di Tok Uban selepas mangsa dibawa oleh teman lelakinya yang berusia 21 tahun.

"Mangsa dirogol secara bergilir-gilir sebelum dihantar pulang ke rumah pada 4 pagi semalam. Mangsa tampil membuat laporan polis bersama ibunya," katanya di Kota Bharu, hari ini.









PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP