Thursday 20 July 2017

Anjing Yang Diupah Untuk Menyalak Bukit..

Pas akan rebut kembali Permatang Pauh


SHAH ALAM - Pelancaran jentera pilihan raya Pas di Permatang Pauh adalah signal jelas parti itu akan bertanding di kerusi tersebut.  

Pengarah Pusat Penyelidikan Pas, Dr Zuhdi Marzuki berkata, Pas menyasarkan kawasan itu disebabkan ia kerusi paling berpotensi bagi Pas.

Menurutnya, sebelum Datuk Seri Anwar Ibrahim merampas kerusi itu pada PRU 1982, kerusi berkenaan dimenangi Pas melalui Zabidi Ali.  

Mengulas lanjut, Zuhdi berkata, selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim menyertai Umno pada 1981, beliau telah dipergunakan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai calon kawasan parlimen itu untuk merampas kerusi tersebut daripada Pas.

"Sekarang sudah tiba masanya untuk Pas rampas semula kerusi parlimen tersebut, selepas Pas tiada lagi hubungan dengan PKR," katanya.












PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP