Friday 18 August 2017

Nik Amar Meroyan Mengalahkan Pemimpin UMNO

Liwat: Dr Mahathir perlu mohon maaf


BEKAS Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamed perlu memohon maaf secara terbuka pada bekas timbalannya Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung tuduhan liwat pada 1998.

Naib Presiden PAS, Datuk Mohd Amar Abdullah berkata, sekiranya tuduhan itu palsu, Dr Mahathir perlu memohon maaf kerana mengaibkan Anuar.

"Kalau betul tuduhan itu tuduhan palsu, pada pandangan saya Dr Mahathir perlu minta maaf secara terbuka.

“Benda ni (tuduh liwat) mengaibkan Anwar dan keluarganya, bukan benda kecil, dah jadi isu negara, dunia,” katanya di Kota Bharu.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sebelum ini mencabar Dr Mahathir menjelaskan kepada rakyat mengenai kenyataannya terhadap Anwar pada September 1998.

Pada 22 September 1998 Dr Mahathir dilapor mendakwa Anwar terbabit dalam perlakuan luar tabii dan tidak layak menjadi pemimpin negara.

Mohd Amar yang juga Timbalan Menteri Besar berkata, sekiranya benar dakwaannya selama ini, bagaimana sekarang beliau boleh bersama Anwar. –HARAKAHDAILY 17/8/2017





PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP