Friday 20 October 2017

Foto: Remaja Perempuan Sanggup Jual Dara Demi iPhone 8


Telefon pintar jenama Apple sangat terkenal dengan kualiti, selain harganya yang mahal. Jika sebelum ini, ada remaja perempuan yang sanggup menjual sebelah buah pinggangnya demi mendapatkan iPhone, baru-baru ini juga ada seorang remaja perempuan yang sanggup mengadai kesucian dirinya demi benda yang sama. 

Dalam laporan World of Buzz, ramai netizen di media sosial China memuat naik iklan di mana mereka sanggup tidur/bersama dengan mana-mana lelaki yang sanggup membeli iPhone model terbaru untuk mereka. 

"Belikan iPhone 8 untuk saya dan awak boleh 'bermain' dengan saya selama tiga hari tanpa menggunakan kondom" dan "Belikan iPhone X untuk saya dan awak boleh bermalam dengan saya selama tiga hari."

Difahamkan, sebahagian dari iklan tersebut adalah benar dan seorang Vlogger dari Beijing yang dikenali sebagai Nana, mengambil keputusan untuk memberi pengajaran kepada salah seorang daripadanya. 

Nana yang terkenal dengan video pendedahannya mengenai masalah sosial itu kemudian menghubungi remaja berkenaan, Xiao Chen, 17, yang memuat naik iklan tersebut di mana dia sanggup menjual daranya untuk 20,000 RMB (12,750). 

Pada awalnya, Nana menyamar sebagai Setiausaha kepada seorang lelaki kaya dan mengatur pertemuan dengan Xiao Chen. Nana bertanya kepada Xiao Chen, apa tujuan dia menjual daranya itu. 

"Ramai kawan saya yang beli iPhone 8, membuatkan saya juga mahu memilikinya. Tetapi saya tiada duit. Saya dengar ada seorang pelajar perempuan di sekolah saya yang berjaya menjual daranya untuk amaun yang sama. 

"Lagi pun, saya hanya baring saja di situ, kan? Saya cuma perlu bertahan sedikit dan selepas itu semuanya selesai dan saya terima 20,000 RMB dan kami berdua mendapat apa yang kami mahukan. Saya sudah fikir perkara ini masak-masak," katanya. 

Nana terkejut dengan penjelasan Xiao Chen yang sanggup berbuat demikian untuk mendapatkan telefon pintar. 

"Awak sanggup buat perkara ini untuk iPhone 8? Awak rasa perkara ini berbaloi ke? Saya ingatkan awak buat perkara ini kerana perlukan duit untuk hal-hal kecemasan," kata Nana. 

Setelah berbicara seketika, akhirnya Nana memaklumkan majikannya akan bertemu dengan Xiao Chen di hotel, keesokkan hari. 

Dalam video seterusnya, Xiao Chen bertemu dengan majikan Nana di sebuah bilik hotel dan terus menyerahkan iPhone 8 yang diinginkan oleh remaja berkenaan tanpa mengetahui lelaki itu sebenarnya ada 'kejutan' untuk dirinya. 

Lelaki itu memaklumkan bahawa ada dua orang rakannya yang akan menyertai mereka sebelum dia memanggil dua orang rakannya yang menunggu di bilik air dengan seorang lelaki yang bersedia merakam 'aksi mereka'. 

Panik dengan keadaan itu, Xiao Chen cuba melarikan diri dan namun dihalang dan ditahan di atas katil sambil menjerit ketakutan. 

Lakonan itu akhirnya berhenti apabila Nana muncul dan remaja itu terus duduk di hujung katil. Dalam masa yang sama Nana terus memarahi remaja terbabit akan kesan dan akibat jika kejadian itu benar-benar berlaku. 

Nana kemudian meminta empat lelaki berkenaan keluar dari bilik sementara dia mahu berbicara dengan remaja berkenaan secara peribadi untuk janga masa yang lama. 


"Awak sepatutnya fikir akan kesan dan akibat dari tindakan awak. Jika tidak, awak akan menyesal di kemudian hari. Apa yang awak buat ini langsung tak berbaloi," katanya. 



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP