Wednesday 4 March 2020

Syaitan politik bersama pengkhianat





Semuanya boleh berlaku . Pengkhianat yang mengkhianat kumpulan politik boleh menjadi Perdana Menteri,Menteri dan pelbagai jawatan.
Pengkhianat juga ingin berkuasa boleh mendapat sokongan parti politik yang sudah sah perompak ,pencuri,penyamun,perasuah wang rakyat.

Hari ini wakil rakyat kurang akal melakukan perkara yang menjijikkan mengkhianat sesama sendiri yang memikirkan perut sendiri dan menggila kerana hendak menjadi perdana Menteri atau sebangsat-bangsatnya jawatan setiausaha politik.

Sudah beberapa minggu wakil rakyat yang seterus saya gelar mereka syaitan politik ini keluar masuk istana negara dan istana sultan dengan kereta-kereta mewah bertujuan hendak melobi sultan jawatan perdana Menteri ,menteri besar atau ketua Menteri ,yang rakyat hanya mampu membulatkan mata.

Sehingga ini belum nampak syaitan-syaitan politik terlantik sebagai Menteri dan timbalan Menteri.Syaitan politik telah mengeluarkan kenyataan bahawa mereka mengkhianat demi rakyat. Kelam-kabutkan politik negara lebih seminggu apakah ini rakyat diutamakan.lebih meloyakan bercakap berkaitan kabinet bersih,bercakap bersama dengan penyamun.

Saat hendak membuat perubahan stail pentadbiran negara oleh beberapa orang pemimpin politik yang mungkin ikhlas selepas bulan mei 2018, namun beberapa orang syaitan politik ini terus berusaha menghancurkan niat mereka.

Hari ini syaitan politik ini sanggup menjaga kepentingan diri dari kepentingan negara dan rakyat dengan memecahkan gabungan politik yang sedang memerintah dikira terbaik dalam tempoh 60 tahun lalu.

Syaitan-syaitan ini tidak memandang kekurangan diri mereka sebaliknya nampak suatu hari mereka terkeluar dari blok kepimpinan sama ada ditolak oleh rakan politik atau penghakiman rakyat.

Mereka sentiasa merencana menjadi gunting dalam lipatan dan duri dalam daging ,serta api dalam sekam gerombolan politik mereka bertujuan menghancurkan kerajaan.

Mereka yang bertopengkan reformasi dan taubat dasar politik lama hari ini telah menghancurkan harapan rakyat yang memilih mereka pada pilihanraya ke 14.

Rakyat yang sentiasa berfikiran mahukan kebaikan dari kerajaan telah faham bahawa syaitan politik ini mementingkan perutnya serta poketnya dan berfikir,kalau-kalau akan berlaku perubahan kepimpinan dia tidak terlantik sebagai menteri maka syaitan-syaitan ini telah mencipta krisis

Takutkan bayang-bayang sendiri ini disebabkan sikap atau kelakuan mereka sendiri yang menjerumuskan kearah perangai si Kitol atau menubuhkan grembolan pengkhianat.

Kita bimbang binatang -binatang perasuah perompak,wang rakyat akan hidup semula berikutan parutnya masih segar yang berada di 42 tempat kawasan parlimen.

Perompak yang masih aktif tidak dapat di bunuh kerana undang-undang berstatus sarang labah-labah.
Ahli serakah dan kleptrokasi yang sedang dibacarakan mengitai-ngitai peluang untuk berkuasa semula atau mencari simpati rakan seperjuangannya membebaskan dari tuduhan merompak berbilion ringgit.

Saya beristaghfar beberapa kali melihat wakil rakyat mempermainkan mandate rakyat .Saya tahu mereka ini mahukan bubarkan parlimen serta mengadakan semula pilihanraya kerana perasan bahawa gabungan parti politik mereka memenangi beberapa siri pilihanraya kecil.

Mengharapkan perubahan kerajaan dengan mengadakan pilihanraya ,syaitan-syaitan politik ini berangan bahawa rakyat akan memilih parti politik mereka atau mengekalkan mereka sebagai wakil rakyat.

Mereka lupa apa yang berlaku di negeri Selangor selepas pilihanraya ke 13 banyak syaitan-syaitan politik kehilangan kerusi.

Kebimbangan negara kearah kehancuran apabila parti-parti politik bertaraf syaitan ini telah berusia lebih 60 tahun tidak akan bertaubat mengumpul wang berbilion untuk diri sendiri berbelanja wang derma untuk memiliki kereta mewah,menjual dan memiliki tanah rezab melayu menyerahkan kepada bangsa lain.

Syaitan-syaitan politik tentu melepaskan dendam dan menyambung kembali program memperkaya diri dan kroni dengan menjual atau menganugerah kewarganegaraan keapada bangsa lain .

Menyekat aktiviti syaitan politik ini hanya mampu, selama dua tahun dua bulan. kini ada parti politik bekas gabungan kerajaan duduk semeja bagi menambat hati perompak ,pencuri bersama melambai-lambai jawatan perdana Menteri kelapan.

Untuk menghalalkan mereka bersekongkol dengan perompak,penyamun dan perasuah ada yang berkata “undang-undang ada tidak boleh melabelkan mereka bersalah “.

Kini pengkhianat telah Berjaya menguasai perdana Menteri kelapan kita hanya bergantung kepada “untung sabut timbul,untung batu tenggelam”
Untuk menyelamatkan negara cukup terus istiqamah dalam kerajaan yang diberi mandat bermula 9 mei 2018 bukan melakukan perjumpaan dan keluar dari pakatan politik.

Sumber SINI





PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

25 comments:

powertrain1648 5 March 2020 at 07:43  

Oooo....cam langgar baiah la...faham2....good anal-orgy
Dulu kjaan perak dan sabah pun main lompat2 gak kan...damned setan

Wizard 5 March 2020 at 13:20  

MP yg lompat telah langar janji dan sumpah.Kerana rakyat itu alasan shaitan. Mereka telah langgar supah yg memgundi mereka. Jawab lah di akhirat nanti.Di mana ugama skg. Tak kira parti. Yg langgar jangi akan sama seperti berhutangjanji. yang maaf ok lah. yang tak maaf tanggunglah nanti.

Wizard 5 March 2020 at 13:21  

MP yg lompat telah langar janji dan sumpah.Kerana rakyat itu alasan shaitan. Mereka telah langgar supah yg memgundi mereka. Jawab lah di akhirat nanti.Di mana ugama skg. Tak kira parti. Yg langgar jangi akan sama seperti berhutangjanji. yang maaf ok lah. yang tak maaf tanggunglah nanti.

Unknown 9 March 2020 at 01:30  

If you're trying to lose weight then you absolutely need to jump on this brand new custom keto diet.

To create this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and professional chefs have united to produce keto meal plans that are effective, painless, money-efficient, and delightful.

From their launch in 2019, thousands of people have already remodeled their figure and well-being with the benefits a smart keto diet can give.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-certified ones offered by the keto diet.

nenisyahir@gmail.com 19 March 2020 at 14:06  

instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com

         
salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
                              Kontak Aplikasi pinjaman besar

E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ::: ************ + 447723553516
Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

Elang Endah 3 May 2020 at 09:54  

Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

Detail saya

nama: Elang Endah
email: elangendah7@gmail.com

hubungi Arab Credit Group menggunakan.

Perusahaan: Arab Credit Group 
Email: Arabcreditgroup@gmail.com

RIKA NADIA 16 May 2020 at 06:16  

Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

Sahabat 2 June 2020 at 16:08  

Assalamualaikum warahmatullah wabaraqatuh..
Saya mencari perawat disekitar, untuk rawatan secara dekat, saya termakan makanan yang sudah dikenakan ilmu guna-guna, setiap hari ada saja benda halus di hantar kepada saya..
email saya, nombor pengamal perubatan : tubuhsatu@gmail.com

nenisyahir@gmail.com 11 June 2020 at 16:28  

Instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
Twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
Kontak Aplikasi pinjaman besar

E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ::: ************ + 447723553516
Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

Femi Otedola Loan Firm 17 June 2020 at 10:03  

Assalamualaikum Wr Wb

Adakah anda mempunyai masalah kewangan dan anda sedang mencari bantuan dengan pinjaman tulen, kami di sini untuk membantu anda dengan pinjaman untuk memudahkan perniagaan anda dan menyelesaikan semua hutang anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman, besar atau kecil, ini adalah peluang anda untuk kebebasan kewangan. tawarkan perkara berikut.

√ Pinjaman Perniagaan Besar

√ Pinjaman Perniagaan Kecil

√ Pinjaman Rumah Baru

√ Pinjaman kereta

√ Pinjaman Ladang Besar atau kecil

√ Pinjaman untuk projek jangka panjang atau jangka pendek

√ Memulakan pinjaman perniagaan

√ Koperasi Pinjaman

√ Pinjaman untuk Projek sedia ada

Mengapa anda perlu memilih kami.

+ Kami memberi pinjaman pada kadar faedah yang sangat rendah

+ Tidak peduli di mana negara anda berasal, kami akan meminjamkan anda.

+ Proses kami sangat mudah dan mudah. sangat orang boleh memahaminya.

+ Kami adalah syarikat yang sangat jujur dan boleh dipercayai.

+ Kami tidak memberikan maklumat peribadi anda kepada sesiapa sahaja,

Maklumat anda selamat dengan kami.

Matlamat utama kami adalah untuk memberi pinjaman seberapa banyak yang anda mahu dan bersedia untuk mendapatkan pinjaman, anda perlu mengatakan kepada diri anda cukup, anda tidak boleh terus membiarkan kekurangan wang menghadkan pertumbuhan perniagaan anda. hubungi kami dengan maklumat hubungan kami di bawah dan marilah kita bersatu dengan memberikan pinjaman yang akan membantu mengembangkan perniagaan anda. Anda tidak perlu bimbang, kami sangat boleh dipercayai dan bersedia memberi pinjaman kepada anda.

Hubungi kami dengan:
Syarikat: Firma Pinjaman Femi Otedola
E-mel: femiotedolaloanfirm@gmail.com
E-mel: femiotedolaloanfirm1@outlook.com
WA: +1 (806) 395-2203 (Chat Only)

atau lawati Laman Web kami dan gunakan Hubungi Kami dan kami akan membalas anda.

Laman web: https://femiotedolaloanfirm.blogspot.com

Hubungi kami hari ini dan mari membantu mengembangkan perniagaan anda.

Ocean Credit 2 July 2020 at 11:35  

Ocean Credit menyediakan pinjaman Pribadi / Pinjaman bisnis / keuangan perdagangan / impor & ekspor / pinjaman proyek untuk perusahaan dan individu. Kami menyediakan layanan keuangan untuk pertumbuhan bisnis Anda dan untuk kebutuhan pribadi Anda.

Tanpa jargon, tidak ada biaya tersembunyi
Proses persetujuan sederhana dan cepat
Bisnis cepat & pinjaman pribadi didanai hanya dalam 2-3 hari kerja
Suku Bunga 2% rendah & terjangkau
Perusahaan dapat menguntungkan atau memiliki laba bersih negatif
Sebelum kebangkrutan diterima
Diperlukan pemeriksaan kredit nol
Individu dengan kredit buruk dapat berlaku
Jadwal pembayaran yang fleksibel
CIS & KYC diperlukan untuk semua pemohon pinjaman terlepas dari lokasi / negara
Durasi Pinjaman dari maksimal 1 tahun - 20 tahun
Masa tenggang 12 - 24 bulan untuk pinjaman usaha besar / modal kerja
Pendanaan / Pendanaan Pinjaman tidak terbatas pada lokasi geografis atau negara apa pun

Kami membangun pembiayaan yang tepat untuk setiap klien, dengan prosedur sederhana, bebas stres, dokumen sederhana, persetujuan cepat, dan jadwal pembayaran yang fleksibel. Untuk keterangan lebih lanjut, silakan hubungi kami melalui email. Dengan penuh keyakinan, kami akan bekerja sama untuk keuntungan semua pihak yang terlibat, Berharap untuk memberikan layanan keuangan terbaik kami kepada semua klien yang terhormat secara global.


OCEAN CREDIT
Email: oceancreditfinancial@gmail.com
Whatsapp: +1-315-284-1764
Instagram: @oceancreditfinancial

Anonymous,  7 July 2020 at 00:56  

Saya kekurangan kata-kata untuk keuntungan luar biasa yang Anda bantu saya hasilkan dalam opsi biner hanya seminggu, maaf saya ragu pada awalnya, saya menginvestasikan $ 200 dan mendapatkan $ 2.500 hanya dalam satu minggu, dan terus berinvestasi lebih banyak, hari ini saya sukses secara finansial, Anda bisa menghubunginya
via email: carlose78910@gmail.com
Via whatsapp: (+12166263236)
Saya menyarankan Anda jangan ragu. Dia hebat.

Manicopus 16 July 2020 at 07:04  

Kami menjual Sticks HEETS untuk Iqos secara pukal secara berterusan
Syarikat " ТОВ СТИКХИТС КОМ" " menjual borong tembakau kayu HEETS pada tetap! Terdapat tongkat tembakau untuk pasaran Ukraine dengan duti eksais (7 selera), untuk pasar Kazakhstan tanpa duti eksais (7 rasa), untuk pasar Rusia tanpa duti eksais (11 rasa).
Lingkungan Rasa Stik Heets Iqos akan memenuhi apa-apa pelanggan:
Heets Silver Selection – ini adalah mudah, mudah kombinasi rasa yang dipilih campuran tembakau.
Heets Bronze Label – jenama baru campuran, tembakau rasa halus digabungkan dengan koko dan juga jangan buah kering.
Sticks Purple Label – ia adalah gabungan rasa yang tidak dapat dilupakan dan aroma yang kaya.
Sticks tembakau Heets untuk IQOS Amber Label – ini adalah menarik kombinasi yang ketat klasik.
Heets Green Zing – ia adalah wangian musim bunga yang sebenar.
Heets Turquoise Label - gabungan bertenang menthol nota.
Heets untuk IQOS Yellow Label – aroma campuran tembakau terpilih dengan nota pedas ringan.
(BARU) Heets Glaze Heets — lembut dan wangi. Campuran rempah segar dan herba aromatik.
(BARU) Heets Noor Heets — suam dan sitrus. Campuran tembakau yang elegan dengan rasa kacang hangat dan sitrus dan buah-buahan yang halus.
(BARU) Heets Apricity Heets — kaya dan berkrim. Campuran tembakau dengan woody dan buah-buahan manis nota.
(BARU) Yogen Heets — Nota aromatik: bunga segar.
Dan juga terdapat peranti IQOS 3.0 multi (4 warna) dan IQOS 3.0 duo (5 warna).
Kami membuat penghantaran ke seluruh Ukraine dengan mana-mana syarikat penerbangan, kami juga membuat penghantaran dari Ukraine ke dekat dan jauh ke luar negara oleh syarikat pengangkutan "DHL EXPRESS AVIA".
Tulis ke Telegram – StickHeetsUkraine
Kami menerima panggilan dan pesanan di Telegram Telegram +447384477840 Andrey,
Semua citarasa di stik.net.ua

Sri Astuti 18 July 2020 at 23:08  

Assalamualaikum
Nama saya Sri Muji Astuti. Saya seorang pemilik bisnis yang menjual kosmetik dan pakaian. Untuk sementara, saya telah mencari pemberi pinjaman pinjaman yang dapat saya pinjam untuk menumbuhkan bisnis saya dan juga menciptakan lapangan kerja bagi orang lain. Pengalaman pertama saya dengan pemberi pinjaman internet sangat buruk dan saya kehilangan jumlah 24 juta karena saya mengajukan 800 juta untuk meningkatkan bisnis saya. Setelah pengalaman saya, saya berjanji pada diri sendiri bahwa saya tidak akan pernah meminjam dari internet karena saya ditipu.

Jadi, suatu hari saya dengan setia membaca artikel di blog dan setelah saya selesai membaca, saya pergi untuk memeriksa bagian komentar untuk mengetahui pendapat mereka. Saya melihat komentar oleh Yeyes Ristintares, seorang wanita bisnis besar dan dia berbagi cerita tentang bagaimana dia meminjam pinjaman besar dari perusahaan tempat Ms. Helen Wilson bekerja.

Kemudian, saya memutuskan untuk menghubungi Yeyes Ristintares dan saya menceritakan kisah saya kepadanya tentang bagaimana saya kehilangan 24 juta dari pemberi pinjaman yang buruk. Saya masih ingat dengan jelas bagaimana dia memberi tahu saya bahwa semua pencarian saya untuk pemberi pinjaman yang andal sudah berakhir. Dia mengirimi saya emailnya dan saya mengiriminya email untuk memastikan karena saya tidak ingin kehilangan uang lagi. dia membalas saya dan mengatakan saya harus menghubungi perincian perusahaan tempat Ny. Helen Wilson bekerja dan saya akan menerima pinjaman saya tanpa penundaan dan saya harus mencoba untuk membagikan kabar baik saya sehingga orang lain selamat dari pemberi pinjaman yang buruk.

Jadi saya menghubungi Ny. Helen Wilson melalui email: (helenwilson719@gmail.com) dan dengan nomor WA-nya: +1-585-326-2165. Ini adalah email Yeyes Ristintares: (yristintares@gmail.com) yang saya hubungi.
Setelah saya menghubungi perusahaan pinjaman, saya diminta untuk menyerahkan segala sesuatu yang diminta dari saya sebagai peminjam dan setelah beberapa saat, pinjaman itu disetujui untuk saya dan saya menerima pinjaman saya tanpa penundaan atau segala bentuk tekanan.
jadi, saya menambahkan informasi pribadi saya kepada siapa saja yang mencari pemberi pinjaman yang dapat dipercaya untuk menghubungi saya dan saya siap membantu Anda karena saya ingin orang lain diselamatkan dari pemberi pinjaman yang buruk. Hubungi saya melalui email saya: srimujiastuti93@gmail.com

Saya berdoa agar ALLAH akan memberikan mereka yang membutuhkan pinjaman untuk melihat kisah saya sehingga mereka dapat diselamatkan seperti saya. Saya selalu siap memberikan bantuan kepada siapa saja yang membutuhkannya, jadi jangan ragu untuk menghubungi saya kapan saja karena saya tidak membuat orang saya jatuh ke tangan pencuri.

Ny. SISKA WIBOWO 19 July 2020 at 05:05  

Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

Brian Günter Haugen 9 August 2020 at 19:36  

Nama..Brian Günter Haugen
Tinggal di ..... Rhine-Westphalia
Utara Profesion ...... ahli perniagaan
Jumlah pinjaman .... € 250,000
Faedah pinjaman .... 1%
Agama: Katolik E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com Dikatakan bahawa hidup hanya dapat dinikmati sepenuhnya jika ada penderitaan dan keperitan. Saya gembira dan bersyukur kerana saya bersama Mizuho Bank, Ltd. Branch Düsseldorf menerima pinjaman sebanyak € 250,000 dalam akaun bank. Adakah anda seorang lelaki atau wanita yang telah memohon pinjaman dan telah ditolak oleh bank anda? Saya ingin memberitahu anda hari ini bahawa anda boleh mendapatkan pinjaman dari syarikat dalam talian terbaik dan anda tidak perlu mengisi banyak dokumen, mereka juga mempunyai kadar faedah 1% yang baik. Saya diperkenalkan dengan SYARIKAT PINJAMAN AASIMAHA ADILA oleh seorang rakan yang telah menerima pinjaman daripada mereka. Saya memerlukan wang tunai dan pergi ke bank saya. Mereka memberitahu saya bahawa kerana kredit buruk saya tidak layak mendapat pinjaman, dan kadar faedah bank tinggi. Saya gembira sekarang kerana dapat membina perniagaan besar impian saya. Pembayaran saya akan bermula tidak lama lagi. Berhentilah membuang masa dengan bank perdagangan dengan kadar faedah yang tinggi dan terapkan AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM untuk mendapatkan dana pinjaman anda. Mereka sangat pantas mendapatkan pinjaman yang diluluskan dan memberi kredit ke akaun anda pada hari yang sama dengan permohonan. Tidak, terlalu banyak proses dan prosedur yang terlibat, seperti halnya bank. Syarikat pinjaman tidak tahu bahawa saya berkongsi berita baik ini. Anda boleh menghubungi mereka melalui e-mel. Mohon sekarang ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) E-mel saya untuk setiap ekuire; brianhuagen101@gmail.com

https://doa-amalan-tentang-pesugihan.blogspot.com/2020/07/pesugihan-dana-gaib.html 11 August 2020 at 20:19  

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
berikan 4 angka [4438] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA WARSITO,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 570 JUTA , wassalam.


dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


1"Dikejar-kejar hutang

2"Selaluh kalah dalam bermain togel

3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
tapi tidak ada satupun yang berhasil..







Solusi yang tepat jangan anda putus asah... KI JAYA WARSITO akan membantu
anda semua dengan Angka ritual/GHOIB:
butuh angka togel 2D ,3D, 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
100% jebol
Apabila ada waktu
silahkan Hub: KI JAYA WARSITO DI NO: [[[085-342-064-735]]]


ANGKA RITUAL: TOTO/MAGNUM 4D/5D/6D


ANGKA RITUAL: HONGKONG 2D/3D/4D/



ILMU PELET



ILMU SANTET



UANG GAIB



DANA GAIB



DAN PESUGIHAN TUYUL

johnny 18 August 2020 at 12:40  

Do you need to hack into any, databaseserver spy on Facebook,Emails, Whatsapp, Viber, Snapchat, Instagram and many more.
I urge you to get in touch with the best people for the job, i have confirm the service when i need to spy on my spouse phone. They are good at Phone Cloning and Bitcoin/binary minning and any other hack job.
Thanks guys for the team work HACKINTECHNOLOGYATGMAILDOTCOM

+12132951376(WHATSAPP)

johnny 18 August 2020 at 12:41  

Do you need to hack into any, databaseserver spy on Facebook,Emails, Whatsapp, Viber, Snapchat, Instagram and many more.
I urge you to get in touch with the best people for the job, i have confirm the service when i need to spy on my spouse phone. They are good at Phone Cloning and Bitcoin/binary minning and any other hack job.
Thanks guys for the team work HACKINTECHNOLOGYATGMAILDOTCOM

+12132951376(WHATSAPP)

Anonymous,  3 October 2020 at 21:09  

Isyarat perdagangan Carlos membantu saya memperoleh $ 20,000 dengan $ 2,000 setelah 7 hari berdagang dalam pilihan binari dengan bitcoin, anda sememangnya menjadi inspirasi kepada dunia Carlos hubungi dia hari ini Melalui whatsapp: (+12166263236) atau e-mel: carlose78910@gmail.com

Unknown 16 February 2021 at 09:02  

Are you in need of finance? we give out guarantee cash at 3% interest rate. Contact us on any kind of finance now: financialserviceoffer876@gmail.com whatsapp Number +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd

Divya M 15 April 2022 at 18:51  

Can truly relate and retain this outstanding post. Very well written. Read about online pmp certification from Maria Academy.

nomore 29 November 2022 at 11:04  

terima kasih berkongsi
https://www.blogammar.com/jpj-bid-cara-mohon-jpjebid-untuk-nombor-plate/

Popular Posts

Blog Pro BN

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP