Friday 22 September 2017

Anwar Terlibat Kemalangan Kereta


SHAH ALAM – Kenderaan Jabatan Penjara yang membawa Ketua Umum Pakatan Harapan, Datuk Seri Anwar Ibrahim terlibat kemalangan jalan raya, tengah hari tadi.

Peguam Anwar, R Sivarasa berkata, kemalangan berlaku di persimpangan trafik berdekatan Saujana Utama, Sungai Buloh ketika dalam perjalanan dari Hospital Kuala Lumpur ke Penjara Sungai Buloh selepas diwadkan selama empat hari.

“Kenderaan yang dipandu pegawai penjara telah menekan brek untuk mengelak kereta yang datang dari arah bertentangan, dan mengakibatkan kereta pengiring melanggar kereta di hadapan.

“Kereta yang membawa Anwar telah mengalami kerosakan di bahagian belakang kereta. Syukur Anwar tidak mengalami sebarang kecederaan serius, tetapi agak terkejut dan telah diberikan ubat tahan sakit selepas dirawat doktor di Penjara Sungai Buloh,” katanya dalam satu kenyataan.

Katanya, Timbalan Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr. S. Jeyaindran dijadual bertemu Anwar petang ini dan menetapkan sama ada beliau memerlukan sebarang rawatan lanjut di hospital.






PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP