Saturday 28 October 2017

Anggota MT Umno Ditikam Di Kepala Dan Bahu



Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Sohaimi Shahadan dilaporkan ditikam di kepala dan bahu di depan rumahnya di Sungai Buloh pada pukul 9 malam tadi, oleh seorang lelaki yang dipercayai tidak siuman.

Menurut laman mStar Online, isterinya Datin Nurul Azni Roslan berkata, kejadian itu berlaku ketika Sohaimi baru keluar dari rumah bersama-sama pemandu dan adik iparnya untuk ke Shah Alam.

"Mula-mula orang itu baling batu ke arahnya dan belum sempat dia bertanya mengapa orang tersebut bertindak begitu, dia terus ditikam.

"Kejadian malam ini bukanlah kali pertama berlaku. Orang yang sama pernah menyerang suami saya sebelum ini dengan membaling batu dan menyimbah cat ke arah kereta kami," katanya seperti dipetik.

Polis juga telah mengambil keterangan berkenaan kejadian itu, kata laporan itu lagi.

Nurul Azni berkata Sohaimi kini dirawat di Hospital KPJ Damansara dan kini dalam keadaan stabil.



PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP