Wednesday 7 August 2019

TUN M DAN ANWAR UMPAMA BAPA DAN ANAK





Ada kisah lama. Kabarnya sewaktu Wan Azizah merawat keluarga Tun Siti Hasmah, pada waktu itulah dia bertemu Anwar Ibrahim.

Tun M pada zaman mudanya pernah mencadangkan agar petani di daerah Kubang Pasu menjual terus tanaman mereka di bandar supaya pendapatan boleh ditingkatkan tanpa penglibatan orang tengah.

Anwar di zaman mudanya menghabiskan masa membela petani di Baling.

Tun pernah mengkritik kerajaan pada zaman Tuanku Abdul Rahman. Anwar pernah disumbat ISA pada tahun 1974 hingga 1976 kerana mengkritik kerajaan.

Satu perjuangan yang sama di antara 2 tokoh besar ini.

1982 Dr Mahathir membawa Anwar masuk ke dalam kerajaan bagi memperkukuhkan kerajaan baru beliau.

Bumi mana tidak ditimpa hujan... Dalam perhubungan mesti ada pasang surut. Hubungan bapa dan anak ini renggang dek kerana hasutan luar. Bertahun lamanya mereka menyimpan duka.

Namun janji Allah swt pasti. Doa umat islam agar pada satu hari mereka kembali bertaut akhirnya dimakbulkan Allah.

Mereka bertemu dan bersalam di mahkamah. Bapa datang ziarah anaknya di mahkamah untuk melakukan sesuatu magik politik yang langsung mengundang gempar pada umat !!!

Anwar ayuh kita bersama menentang kerajaan kelptokrasi !!!!!

Anwar menyambut salam bapa politiknya !!!

Sengketa lama ditanam azam baru menyelamatkan Malaysia disulam.

Persetemuan 2 insan besar ini telah memberikan impak cukup besar dalam lanskap politik negara !!!

Mei 2018 BN tumbang. Kemudian Anwar dibebaskan !!

2 insan besar ini bertemu dan bergabung semula untuk menyelamatkan Malaysia.

Tun PM ke 7
Anwar bakal PM ke 8.

Allah swt merencanakan hidup 2 insan ini penuh makna. Bertemu berpisah dan bertemu semula.

Keangkuhan MONEY IS KING DITUMBANGKAN !!!

Orang melayu dan rakyat mahukan 2 insan ini memperbetulkan semula negara.

Anwar menang di parlimen PD dan laluan menjadi PM ke 8 bakal terlaksana.

Allah swt menjaga 2 insan ini untuk mereka menjaga bumi bertuah.

MONEY IS KING sudah tumbang. Rakyat kini menanti gabungan Tun dan Anwar untuk menyelamatkan negara.

Perjanjian Mnifesto PH sedang laksanakan.

Baru setahun..berikan masa perbaiki rosak dalaman dan penyerahan kuasa berjalan lancar. Kita tidak mahu PH hilang kepercayaan pengundi.

Anwar mampu meneruskan legasi Malaysia Baharu dibawa Tun M.

ALLAH swt menyayang pemimpin yang menolong rakyat .

Rakyat berkeyakinan tinggi Anwar mampu menggalas PM ke 8 cukup 2 tahun ini.

Tun Mahathir akan memberi dan amanahkan janji yang DSAI bakal menjadi Perdana Menteri Ke-8.

Jangan ada adu domba yang boleh merosakkan PH.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

1 comments:

EVA FIORENTINA APRILA 10 January 2020 at 09:09  

Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

Popular Posts

Blog Pro BN

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP