Sunday 4 August 2019

ZAKIR NAIK YANG KU BENCI KINI..




Zakir Naik...

Dulu aku suka kamu, tp sejak kamu mencampuri urusan politik dalaman negara aku, aku mula benci kamu...

Benci bila kamu secara terang menyatakan sokongan kpd penyatuan PAS UMNO.. Aku benci, bukan dengki...

Kamu org luar yg diberikan keistimewaan utk tinggal dan berdakwah kat negara aku... Buat lah cara org berdakwah. Tunjukkan kat org, Islam itu indah...

Yg kamu pi sokong Hadi penjual agama, utk bersatu dgn Najib penyamun negara tu, apa alasan kamu?, ..Penjual agama dan penyamun negara, kamu sokong utk bergabung , semata2 utk melawan kami yg bertungkus lumus utk menyelamatkan negara kami dari tangan2 jahat mereka... Tu dakwah kepala bapak apa?

Utk makluman kamu, depa dua ekoq tu org politik. Kamu kena belajar dulu politik negara aku sebelum kamu nak sokong siapa. Org politik negara aku, terutama politik yg menjual agama, depa ni bukan ikut Quran, tapi ikut keadaan. Bukan ikut cara nabi, tapi ikut perangai babi...itu org politik dlm negara aku....

Hari ni depa jadi kawan, esok depa boleh jadi lawan. Hari ni depa kapiaq, esok boleh jadi Islam dan lusa jadi kapiaq balik.. Itu politik dan org politik dlm negara aku...

Zakir naik.... Kami penat bekerja utk menumbangkan depa... bagi membersihkan dan membetulkan balik negara kami....kamu org asing jgn pulak pandai2 nak mencampuri urusan kami. Negara kami, biar kami yg uruskan.

Kamu duduk elok2 di sini, buat dakwah cara Islam, bukan bawa cara PAS.

Jgn dok ikut depa,... sama2 tumpang berebut 'susu dari lori terbalik'...!

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Muhammad Yahaya

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

1 comments:

Usop ali 5 August 2019 at 11:35  

Betul komen anda...aku sokong 101%...dakwah agama islam yg sebenar bukan dakwah ikut kepartian...semuga Allah beri hidayah kepada tuan zakir naik...amin

Popular Posts

Blog Pro BN

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP