Friday 12 May 2017

Ulang Tahun UMNO: Seronok Dapat Roti, Air Kotak Dan Wang RM30


Pengunjung yang hadir ke majlis sambutan ulang tahun Umno yang ke-71 di Bukit Jalil berasa seronok apabila diberikan pelbagai sumbangan seperti roti, air kotak, pakaian dan beg malam tadi.

Mereka kelihatan tidak pulang dengan tangan kosong apabila dilihat setiap seorang membawa pulang sekotak roti dengan isian 40 paket serta air kotak yang diberikan secara percuma.

Rohana Abdul Razak yang datang dari Bandar Hilir Melaka dengan menaiki bas, melahirkan rasa gembiranya dengan sumbangan yang diberikan itu.

“Umno memang selalu bagi sumbangan macam ni, tapi yang ni paling best lah sebab dapat banyak-banyak. Ni anak-anak kena tolong lah angkat naik bas.

“Saya dah siapkan ambil untuk jiran, semua saya dah tulis nama ni” katanya kepada Malaysiakini.

Rohana yang menghadiri bersama tiga anaknya turut berkata beliau mendapat wang saku RM30 serta baju-T tulisan Ulang tahun Umno yang ke-71.

Manakala Rohani Yakob yang hadir bersama keluarganya turut melahirkan kesyukuran apabila mendapat pelbagai sumbangan malam tadi.

“Semua dapat roti, air kotak, baju, beg dan ni semua nanti akan bawa naik bas ke Melaka,” katanya sambil memegang kotak roti.

Mengikut tinjauanMalaysiakini, pengunjung ke program itu beratur di bahagian sumbangan untuk mengambil roti dan air kotak.

Turut diadakan ialah cabutan bertuah yang menawarkan hadiah termasuk kereta yang semuanya berjumlah hampir RM1 juta.


- mkini





PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP