Wednesday 5 June 2013

Punca Nik Abduh Difitnah Sebegini Rupa..




Punca utamanya ialah umno dan macai-macainya sengaja ambil kesempatan untuk memecahbelah dan menghancurkan Pas kerana bukan rahsia lagi Nik Abduh terlalu rapat dengan 'kekanda UGnya' Nasharuddin Mat Isa. Malah dalam beliau pernah bercakap meminta supaya pengurusan Harakah dirombak semula hanya gara-gara tak puas hati apabila akhbar itu menghentam tindak tanduk puak2 UG dalam Pas.

Kerapkali juga Nik Abduk mengeluarkan kenyataan-kenyataan bangangnya mengkritik dasar yang telah dipersetujui bersama dalam Pakatan Rakyat terutamanya PKR dalam pelbagai isu. Contohnya mengecam himpunan Black 505 dan menyalahkan Anwar Ibrahim secara terang-terang disebalik kegagalan menawan Putrajaya dalam PRU13 yang lalu.

Keadaan-keadaan tersebut diambil kesempatan sepenuhnya oleh umno untuk melaga-lagakan pimpinan Pas dikalangan pimpinan PR..

Memang padanlah Nik Abduh difitnah sebegitu kerana tindak tanduk beliau sendiri yang mengundang fitnah terhadap dirinnya..


PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP