Friday 9 June 2017

Wanita Vietnam Direman Kes Pukul Pemandu Uber


ANGGOTA polis mengiringi wanita Vietnam untuk mendapatkan perintah reman di Mahkamah Georgetown, hari ini. - Foto Danial Saad

GEORGETOWN: Empat individu, termasuk seorang wanita Vietnam direman empat hari bagi membantu siasatan berhubung kes pemandu Uber dipukul, selepas didakwa cuba mencabul wanita Vietnam berkenaan di Lintang Paya Terubong, di sini, Selasa lalu.

Perintah reman itu dikeluarkan Majistret Muna Maria Azmi pada jam 11.45 hari ini. Wanita Vietnam yang berumur 43 tahun itu ditahan anggota polis petang semalam, bagi membantu siasatan berhubung laporan polis yang dibuat pemandu Uber terbabit.

Dalam kejadian pada jam 3.56 petang itu, seorang pemandu Uber yang mahu mengambil wanita Vietnam berkenaan di Lintang Paya Terubong, tiba-tiba diserang dan dipukul oleh sekumpulan lelaki kerana didakwa mencabul wanita terbabit.

Kejadian itu dirakamkan dalam video berdurasi empat minit 22 saat, yang kemudiannya menjadi viral di laman sosial.






PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP