Friday 10 November 2017

Ajal Di Pusat Urut


LELAKI warga emas meninggal dunia di pusat refleksologi di Jalan Yang Kalsom, Ipoh jam 7.20 malam hari ini.

Pesara berusia 65 tahun dan berasal dari Sungai Siput itu dipercayai meninggal dunia ketika mendapatkan khidmat urut di pusat berkenaan.

Ketua Polis Daerah Ipoh Asisten Komisioner Mohd Ali Tamby berkata, pihaknya mendapat maklumat awam mengatakan terdapat kematian di pusat tefleksologi terbabit.

"Pada jam 7.20 malam seorang anggota yang bertugas di Kaunter Aduan Balai Polis Pekan Baru terima panggilan telefon daripada DCC Ipoh memaklumkan ada kematian di pusat refleksologi berkenaan.

"Siasatan awal dilokasi kejadian benar terdapat kematian di pusat urut terbabit dan kematian lelaki berkenaan disahkan Pembantu Pegawai Perubatan dari Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) Ipoh yang hadir di tempat kejadian," katanya ketika dihubungi hari ini.

Menurutnya, bagaimanapun punca sebenar kematian mangsa masih belum dikenal pasti dan mayat mangsa dihantar ke Jabatan Forensik HRPB untuk dibedah siasat.

"Bedah siasat dijangka akan dijalankan jam 9 pagi esok bagi mengetahui punca sebenar kematian warga emas terbabit," katanya.

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP