Friday 30 November 2018

Papagomo Ditahan Polis Kerana Menghasut



KUALA LUMPUR 30 Nov. - Blogger Wan Muhammad Azri Wan Deris atau Papagoma masih berada di Lokap Berpusat Kuala Lumpur, Jinjang selepas hadir memberi keterangan awal pagi tadi.

Wan Muhammad hadir ke balai polis tersebut untuk membantu siasatan dipercayai berhubung perhimpunan menolak ratifikasi Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) yang dijangka berlangsung pada 8 Disember depan.

"Salam pada semua followers page Sir Azri, kami sekarang masih berada di pekarangan Lokap Berpusat Jinjang dan masih menunggu perkembangan terkini.

"Pihak peguam telah masuk lebih kurang setengah jam lepas. Pihak admin akan update sekiranya ada perkembangan terkini.

"Sama-sama kita doakan agar tempoh tahanan tidak terlalu lama agar Sir Azri dapat turun Himpunan Bantah ICERD 8 haribulan nanti," kata pengurus Facebook miliknya.-UTUSAN ONLINE

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP