Tuesday 16 July 2019

Kharuddin Mahu Video Seks DSAI Disiasat Semula




SEMUA VIDEO-VIDEO LUCAH LAMA PERLU DISIASAT OLEH PDRM UNTUK MENENTUKAN KESAHIHANNYA!! KESELURUHAN RAKYAT MAHU TAHU STATUS SIASATAN VIDEO-VIDEO TERDAHULU JUGA!!

Saya memohon pihak pdrm untuk menyiasat semua video-video lucah yang memfitnahkan dato seri anwar ibrahim pada suatu masa dahulu disiasat secara komprehensif kerana keseluruhan rakyat malaysia juga ingin mengetahui samada video-video tersebut tulen ataupun palsu!!

Insya-Allah, saya akan kumpulkan semula video-video lucah tersebut yang pernah ditularkan melalui media sosial pada suatu masa dahulu dan akan buat laporan rasmi kepada pihak penguatkuasa undang-undang dalam masa terdekat!!

Kita mahu pihak penguatkuasa undang-undang mengesahkan ketulenan video-video tersebut dan sesiapa saja yang terlibat harus diambil tindakan undang-undang!!

Proses undang-undang mesti sama rata dan konsisten!! Sesiapa saja yang terlibat dengan pembikinan video-video lucah palsu harus dikenakan tindakan undang-undang secara tegas!!

Budaya untuk menjatuhkan kareer politik seseorang tokoh pemimpin melalui kaedah pembikinan video lucah dan sebagainya mesti dihentikan segera!!

Situasi ini amat tidak sihat!! Budaya negatif ini juga mesti diperangi secara proaktif!! Undang-undang juga harus menjadi asas untuk melawani amalan taktik kotor ini!!

Sesungguhnya, saya ingin buat laporan keatas video-video lucah lama yang pernah tersebar sebelum ini yang pernah mengaitkan dato seri anwar ibrahim dalam rakaman tersebut!!

Dalam masa yang sama saya amat berharap pihak pdrm akan menyiasatnya secara terperinci untuk menzahirkan status sebenar video-video lucah tersebut samada ianya tulen ataupun tidak!!

Keadaan ini juga akan mendatangkan kebaikan kepada mangsa yang difitnah kerana beliau juga harus membersihkan namanya sebelum mengambil-alih sebarang jawatan kerajaan yang tertinggi di negara kita!!

Ikhlas dari,
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Penyelaras Parlimen Jasin
16 Julai 2019

http://www.astroawani.com/berita-malaysia/kesahihan-video-intim-perlu-didedahkan-anwar-ibrahim-212788

PERINGATAN: Bloglist Malaysia tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

0 comments:

Popular Posts

Blog Pro BN

POST TERDAHULU

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP